duminică, 31 ianuarie 2010

Review Australian Open 2010


S-a terminat finala si slava Domnului a castigat Federer.Nu pot sa fac o analiza completa a meciului intrucat am vazut numai primele 2 seturi (dup'aia am plecat la tenis).Ce am vazut eu a fost o mostra de maestrie combinata cu o tactica defensiva bine pusa la punct.Roger venea la fileu numai in momentele in care era sigur pe el si prefera in rest sa poarte schimburi lungi care spre surprinderea mea l-au omorat pe Murray.Finetea loviturilor celor doi a facut din meci o finala indrazneata insa prea scurta,cu un final previzibil si cu un campion extraterestru.
Despre meciul de ieri cu Serena si Justine nu pot sa spun decat ca am vazut o forta a naturii impotriva unei fiinte firave dar ambitioase.Per total Australian Open a fost un grand-slam reusit la care noi romanii ne-am facut din nou de cacat ,dar la care a castigat cine trebuia.

P.S. Promit sa vorbesc si despre altceva ,nu numai despre tenis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu