duminică, 9 mai 2010

Am revenit....

ANTE-SRIPTUM:Saptamana viitoare merg la concert.O sa pun poze si o sa scriu despre asta mai larg dupa marti cand stabilim si ora plecarii din Codlea.
De data asta sper eu definitiv si irevocabil (cum se spune in justitie).Tot vine vara vreau sa vorbim despre vacanta si relaxare.Sa lasam criza deoparte si sa vedem putinele bucurii ce ne-au ramas.Eu nu stiu ce o sa fac vacanta asta,dar sper la o escapada de 1 saptamana in frumoasa Grecia(vreau eu cat mai in sud :Corfu sau Zakynthos fiind obiectivu' ).In frumoasa noastra tara o sa ma limitez la turneul de tenis de la Mamaia unde o sa stau o saptamana sa particip si sa vad niste meciuri (nicidecum sa ma bucur de statiune).In rest nu am habar de ce o sa fac.Am multe planuri,dar fiind criza (si acum vorbind serios si lasand la o parte  stereotipul deja format:"E criza...stam acasa") nu ma pot gandi foarte departe.Speram ca masurile luate de conducere sa fie eficiente si scapam de recesiune.Cateva poze cu vacanta de anul trecut(din Grecia)-ca tot am amintit de vacanta:
 Pentru o vacanta ca asta nu iti trebuie o gramada de bani,ci trebuie doar sa nu fii bou sa mergi in Romania la mare.Pe mine cazarea aici m-a costat mai putin dacat cazarea la Costinesti.

P.S. :Pozele nu le-am facut eu.Dar ma credeti pe cuvant ca am fost acolo.Am si eu poze,dar ar dura prea mult timp sa le incarc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu