luni, 14 iunie 2010

A trecut Weekend-ul...

...si am fost la Alba-Iulia.Pe drumurile din Romania e un chin,dar am reusit.Sunt placut surpins de calitatea
oamenilor din zona.Nu se compara cu cei de aici,sunt ardeleni in toata firea.Alba arata superb,am fost la Catedrala Reintregirii ,in Sala Unirii,la mormantul lui Iancu de Hunedoara si la Campia Libertatii de la Blaj.Nu inteleg de ce foarte multi turisti vin la Brasov si nu merg la Alba.Adica Poiana Brasov e un cacat de statiune,Brasovul nu are nimic de oferit in afara de Biserica Neagra,iar zona e oribila in comparatie cu cea de acolo.Mai ales ca daca vrei de la Alba poti merge imediat in Apuseni,care sunt o splendoare.Am trecut prin Sibiu si la fel m-au impresionat oamenii.Pe usa mall-ului scria:"Aici se da Buna ziua si se spune Multumesc.Sibiu...capitala bunului simt".M-a bufnit rasul pana cand am servit masa si mai apoi am avut o discutie cu paznicul parcarii.Oamenii aia chiar stiu sa se poarte.Sunt calmi,intelegatori,nu ca brasovenii.Aici pot spune ca ne-am spalat,ne-am corcit cu bucuresteni.Se injura in trafic,se arunca pe jos,apar din ce in ce mai multi tigani in centru,aici timpul trece altfel.Si daca nu am fost destul de convingator poftim asta:

Catedrala Reintregirii neamului din Alba-Iulia



                                        Statuia lui Mihai Viteazul de langa Sala Unirii

                                       Monumentul de pe Campia Libertatii

                               Campia Libertatii cu Crucea lui Avram Iancu (in dreapta sus)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu