vineri, 1 octombrie 2010

Phoenix

„Am parcat în «Țara nimănui» cu spatele camionului spre o pădure. Am stat vreo treizeci de ore în vama aceea, iar cei dinăuntru, în pantaloni scurți și tricou, înghețau de frig. La lăsarea serii i-am scos afară din camion și, prin pădure, au plecat spre Austria. A doua zi dimineața a venit și omul cu banii, garanția pentru scule, iar dimineața eram în Austria. Băieții mă așteptau acolo, în primul han, și glumeau pe seama mea că am întârziat. Eram deja liberi.”

„Multă vreme nu am fost decis să dezvălui totul. Lumea o să-și schimbe impresia despre Phoenix. Ei vor să aibă niște idoli perfecți, intangibili și adevărul este că artiștii sunt departe de a fi niște îngeri.”

"Conflictele cu Baniciu au existat de la bun inceput.El nu era un tip de gasca, el era intotdeauna singurel...In momentul in care a inceput sa faca greutati si chiar ne-a facut greutati, a mancat bataie ...in Phoenix au incasat-o mai multi. Pentru un frate sar in foc, dar nu-mi pune piedica ca-ti rup piciorul. Nu accept cineva sa ne franeze"

"Mircea Baniciu nu a mai venit pur si simplu sa cante la cateva concerte, pentru ca el canta in alte parti, la nunti, la mai stiu eu, castiga mai mult decat la noi. Asta e adevarul...din Phoenix nu se poate trai si atunci baietii se duc sa-si faca banii"


Declaratiile de mai sus ii apartin lui Nicu Covaci."..din Phoenix nu se poate trai..."..spune el.Cea mai mare formatie de muzica de orice fel din Romania murea de foame si era alungata din tara.Fabriciile si comunismul au disparut.Insa formatia s-a intors si a primit o palma mult mai grea.A venit noua generatie cu o muzica infecta,au aparut pupincuristii care acum ii lauda,dar atunci ii izgoneau.Ce a fost mai bun am reusit noi sa stricam si sa prigonim.Site-ul oficial al lui Nicu Covaci este numai in limba germana si eu il inteleg.Si eu as face la fel.Romania nu a facut nimic pentru ei.Prin simpla lor prezenta in tara ei ne fac noua un mare mare favor.Aici se vede bunul lor simt si nesimtirea noastra.Cat despre Baniciu:no comment.





 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu