joi, 6 ianuarie 2011

De anul nou...

~...Prima data cateva multumiri.Multumesc prietenilor ca nu au poze pe Facebook de la revelion.Multumesc familiei,care inca imi mai suporta nazurile si imi face toate poftele indiferent cat de tampit sunt in anumite situatii.
Ma bucur de suport total atat fizic cat si psihic din partea celor din jur.Am o pofta de lucru nebuna si sper sa se vada asta in rezultate.

~In ianuarie anul acesta,My-Land-of-Choice(adica blogul) face 1 an.Taiem motul si mergem mai departe.Nici eu n-am crezut ca tine atat.Chiar daca e citit de foarte putine persoane sunt increzator ca putem progresa.Am un proiect interesant pentru la vara.

~Am deja 2 vacante aranjate pe anul asta.Sper sa fie si o atreia undeva pe o insula cat mai departe de Gradina Carpatina a.k.a. Romania.Simt nevoia sa ma relaxez pentru ca din februarie a.c. incepe o perioada crancena pentru mine.Nu se va termina decat in iulie 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu