luni, 16 mai 2011

Reglare de conturi cu Sony

Pana nu demult preferam Sony la tot ce inseamna aparat electric,electronic,electrotehnic,electromagnetic,hidroelectric sau orice alt cuvant din campul semantic al electricitatii.Acum 1 luna primesc un mail de la ei cum ca adresele utilizatorilor de PlayStation Network au fost sparte si ca ar fi fost folosite date personale si etc.Adica cu alte cuvinte  Microsoft (Xbox) a castigat decisiv meciul cu ei.De ce am preferat Sony?Pai pentru ca sunt o persoana care tine mult la brand,nu neaparat trebuie sa fie de firma,dar prestigiul unei companii se castiga prin muca,profesionalism si servicii de calitate.De asemenea de mic copil am avut un Sony Walkman(genial),iar impactul emotional conteaza in decizia finala a cumparatorului,pentru ca aveam si am un PSP de care am fost foarte multumit si sunt avand in vedere varsta pe care o are si pentru ca Sony oferea ceva ce Xbox nu  a oferit si nu o sa ofere niciodata:faptul de a fi o consola adevarata,adica dupa cum ii spune si numele un PlayStation.Chiar daca nu ma mai joc de ceva vreme am inca in dormitor langa TV un PS3.Si nu pot sa uit ce surprins am fost cand despachetand PS-ul am realizat ca are "maneta" wireless.De ce m-a dezamagit Sony?Pai pentru ca au laptopurile alea absolut tampite si pentru ca de 3 ori am fost la un pas sa dau o caruta de bani pe o porcarie ce se arde intr-un an(maxim 2).Pentru ca PS3 indiferent cat de tare ar fi mi-a dat multe tepe la redarea filmelor ori altor inregistrari de pe DVD.Pentru ca imi spun ca datele mele personale pe care s-au obligat sa le tina secret, de fapt nu mai sunt secret si ca nu mai am banii aia din cont de care voiam sa-mi iau ceas cu touchscreen(ca si asa e la moda T-Touch).Cu toate astea Sony ramane Sony,brandul este inca intact,iar PS-urile vor costa in continuare o caruta de bani.
Acum e prosteala cu Samsung.In cat timp pariati ca o va lua in bot?

Un comentariu: