miercuri, 21 iulie 2010

Marca inregistrata...

...la OSIM.Mie imi trec prin cap idei foarte tampite(si multe).De exemplu,cand eram tanar fecior pe la vreo 7 ani,imi facusem un club exclusivist format din prieteni.Dupa ce-am mai crescut (in varsta si in latime,nu in inaltime) am vrut sa-mi cumpar moto-scuter.Apoi am vrut sa ma duc la box(inca n-am renuntat-macar acolo judo daca nu box).Si acum am in cap vreo 3 idei la fel de tampite:sa invat sa cant la chtara electrica si sa-i dau lectii lui Blackmore despre cum se tine chtara in mana;sa-mi fac academie de tenis si asta e coreleta cu cea de-a treia idee si cea mai tampita dintre toate:sa-mi iregistrez numele la OSIM.Adica daca tot imi fac eu academie de tenis,de ce sa n-o numesc asa oficial:Academia de tenis Marius the Bo$$.Ar fi tare nu?Asta ca sa nu faca cineva vreo vodka cu numele meu,sau cine stie ce lant international de supermarketuri imi poarta numele.Si acuma...ziceti voi de nu-s tampit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu