sâmbătă, 10 iulie 2010

Muzica

              

Acum 2 zile ma suna un prieten si ma intreaba :"-Ai auzit de Roger Waters?".Eu raspund calm"-Da!Am auzit...dar habar n-am cu ce se ocupa....(stiam ca are legatura cu lumea muzicii, initial am avut impresia ca imi vorbeste de claviaturistul de la Deep Purple-Jon Lord)"...Apoi la fel de linistit imi sopteste in telefon:"-Pink Floyd........".Si gata,s-a aprins beculetul. Roger Waters merge la Budapesta sa concerteze live in cadrul turneului "The Wall"(muzica=Pink Floyd 100%).WOOOOOOOW!!!!!! Deci cum? "The Wall" live la Budapesta la cateva sute de km de casa?Cunoscatorii stiu ce spun..."The Wall" e cel mai tare turneu (pentru mine:"Another Brick in the Wall","Hey you", "Empty Spaces","The Show Must Go On","The happiest days of our lives" etc.)Pink Floyd pur fratioare....Singura problema e Ungaria.Biletul nu e scump pentru ce se intampla acolo.Dar distanta parcursa cu masina ma scrabeste efectiv.Plus ca e Budapesta...ma simt mai atras de Hamburg ori Barcelona(dar acolo deja costurile deplasarii sunt mari).Daca criza se imblanzeste,pe la sfarsitul acestui an e posibil sa organizez o trupa si sa plecam spre Budapesta(poate aceeasi trupa care a fost si la AC/DC).Insa mai aproape si ca data si ca distanta este concertul zeului Ozzy Osbourne la Bucuresti.Acolo nu am cu cine merge.Nici macar nu indraznesc sa conving pe cineva.Pentru mine insa Ozzy a fost,este si va ramane un adevarat parinte al rock-ului.

P.S.:
 

Asculta mai multe audio Muzica


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu