miercuri, 3 februarie 2010

AVATAR

 

Nu vreau sa scriu pe blog despre lucrurile pe care le fac eu ,pentru simplu motiv ca nu intereseaza pe nimeni cu ce ma ocup eu in timpul liber.Dar acum fac o exceptie si scriu despre aventura "Avatar" de la cinema Cityplex Brasov.Filmul intens discutat si laudat de criticii moderni  precum si de colegii mei ,nu reprezinta pentru mine decat o alta expunere idioata a luptei deja consumate dintre oameni si omulteti de pe alte planete.Cu un subiect absolut imbecil,pelicula nu impresioneaza decat prin efectele de mare senzatie ,care merita vazute in 3D.Ce am inteles eu din film e ca binele invinge intotdeauana ,chiar daca in cazul de fata este reprezentat de niste omuleti de 3 metri care se lupta cu sulite si bat niste oameni "rai" care aveau in dotare mitraliere si arme de distrugere in masa.Tot nu am inteles unde e smecheria aici.Nu mai vorbim despre faptul ca in trei sferturi din "opera de arta a lui James Cameron" lipsesc actorii,acestia fiind inlocuiti de uriasi facuti pe calculator.Si totusi unde e spiritul actorilor?Unde sunt momentele de alta data din "Scarface" sau din "Million Dollar Baby" unde Al Pacino sau Hilary Swank fac senzatie printr-un talent innascut?Astea au disparut,au fost inlocuite de calculator ,care anul acesta va primi premiile Academiei.Da,anul asta Oscarul nu este castigat de regizor,ci de calculator.James Cameron a scris un scenariu de rahat si a "vorbit" niste efecte speciale realizate de altii.In incheiere vreau sa spun ca "Avatar" m-a dezamagit crunt,neavand farmecul filmului de Oscar din 1999 ,regizat tot de baiatu' asta (Titanic a fost un film bun,nu extraordinar, in care au existat actori care au dat suflet filmului).
Pa!

Un comentariu:

  1. Defapt, mesajul nu e "oamenii se bat cu unii de pe alte planete", ci "oamenii ar face orice pentru a obține ceea ce au nevoie". Părerea mea. Așa e, mai mult contează partea vizuală în filmul ăsta, bine că l-am văzut și 3D :D

    RăspundețiȘtergere