vineri, 26 februarie 2010

Eu vreau cu zdringhi-zdringhi + UPDATE

UPDATE:Simt nevoia unei completari a articolului.Avand in vedere succesul de care se bucura Lady GaGa,in opinia mea o asimilez cu Michael Jackson:acelasi stil neconformist,un talent innascut,isi compune piesele singura si face gesturi obscene in concerte care ii oripileaza pe "sensibilii moralisti"(pun pariu ca si injura:RUSINE LADY GAGA!!!!!!! :)) )

Dupa ce faimosul smardoias de Balta Alba Mircea Badea a lansat sintagma "zdringhi-zdringhi",si a mentionat ca lui nu-i place,eu spun ca-mi place si ca vreau.Adica imi place o muzica buna (care nu tre' sa fie neaparat AC/DC sau Scorpions),care gadila auzul.Adica de exemplu Lady GaGa.Da frate,imi place nebuna aia.Asa cum e ea,slaba,blonda si urata imi place ca e artista.Si mie imi plac artistii,imi place Bendeac,nu mai mult ca Dinica sau Caragiu,dar imi place:"SE STIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!".Si asa imi place si GaGa asta,are melodii faine CARE le iubesc(e greu cu acuzativul si cu prepozitiile astea).Ba nu stiu cum face da chiar imi plac.Si uite asa ca fac o aroganta pun "pa blog"(vorba lu' CTP) urmatoru' cantec:




P.S.:Are si videoclipuri faine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu