vineri, 5 februarie 2010

Melteni in Poiana Brasov.....da...si nu prea

Am promis ca o sa scriu despre melteni si bucuresteni.De aproximativ o ora m-am intors din Poiana Brasov.Am fost la ski,si cum nu am mai practicat de 2 ani vreun sport de iarna am ales pentru azi partia Bradu.Stiam si mi-am asumat riscul meltenilor damboviteni.Pentru foarte multi "oameni de la munte" Poiana Brasov este sectorul 7 al Bucurestiului.Pentru mine pe timpul iernii este un loc de refugiu pe schiuri,iar vara un loc in care merg la piscina la Piatra Mare(destul de rar totusi-acum avem "paradis acvatic").Bun,sa trecem la subiect : partia era prea mica,plina cu gheata,Copos un dobitoc ahtiat dupa bani,iar dotarile partiei nu exista.Dar totusi datorita crizei numarul manelistilor s-a injumatatit.Azi erau doar vreo patru persoane in blugi si sapca pe schiuri.Si numarul bucurestenilor s-a redus considerabil,adica vineri la ora 5 partia era libera.In fine una peste alta a fost OK,atmosfera de iarna si vacanta facandu-ma sa depasesc orice inconvenient.O sa revin cu un nou post cu poze .

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu