marți, 24 august 2010

Limita "de viteza"

Daca intrebi o persoana,care locuieste in mediul urban,ceva despre Facebook e imposibil sa nu stie macar un singur lucru despre topic.Daca intrebi un adolescent despre "fb" o sa-ti spuna ca toata lumea are un cel putin un cont activ pe minunatul site de socializare.Dar daca te uiti "pe net"(cu ghilimele,expresia a devenit deja cliseu) o sa vezi ca doar 3,15% din populatia Romaniei are un cont activ.Deci cat de limitati suntem?Ne limitam la un site de socializare crezand ca acolo sunt toti si ca le avem pe toate.Apoi o sa ziceti da ma statistici,cifre,vrajeala.Nu frate asta e adevarul.Ok,poate acum sunt 5%,dar din acei 5 la suta cel putin un sfert sunt conturi facute la vrajeala.Eu aveam 2 conturi goale si mi-am mai facut unul gol,pentru "fani".Au fost si alea 3 ale mele numarate.Acum ganditi-va cati ca mine mai sunt,cate firme au pagina pe Facebook si au sediul in Romania,cate pagini are Patriarhul Daniel,cate pagini au Basescu si Adi Mutu,facute de cretini din lipsa de ocupatie.Concluzia e "fb" e totusi mic.Si tot mai fain e sa socializezi la o bere cu prietenii,sau sa faci un chef.Vara asta am avut multe contacte cu persoana care au trecut Atlanticul,in scopuri personale sau profesionale(adolscenti,copii,adulti).Ce mi-au raspuns la intrebarea:"De ce sa am un cont pe Facebook?".

x:"-Ca sa vorbesti cu prietenii pe chat"
eu:"-Poti vorbi la telefon,ori daca ti mortis sa vorbesti pe net exista chaturi si messenger"
x:"-Ca sa te joci online"
eu:"Exista jocuri nelimitate,trebuie neaparat sa intri pe facebook?"
x:"-Na acuma' ce vrei si tu ca doar suntem inca copii"
eu:"-......."

Am tacut  pentru ca am realizat ca mi-a dat raspunsul corect.Suntem niste copii daca intram pe "fb" pentru a creste vaci online,pentru a ne pune intrebari clandestine,pentru a da comment-urio la poze in care folosim un milion de :X si :*.Pana la urma asta e nivelul.E bine ca sunt putini si ca in 8-9 luni "fb" va fi istorie la fel cum a este HI5 acum (hai 1 an cu indulgenta).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu