miercuri, 4 august 2010

Romania

Anul acesta fara sa vreau am inceput sa vad Romania(din nou).Pana acum am vazut am vazut tot ce se poate vedea la noi in tara exceptie facand Craiova si vulcanii noroiosi(mare pierdere).Tocmai m-am intors dintr-o mini-vacanta din Moldova.Am revazut manastirile si am ramas placut impresionat de Romanica.Spre surprinderea mea exista infrastructura necesara turismului in zona(aeoroport Iasi,drumuri impecabile in Moldova-asta de surpriza-,cazarea decanta la preturi rezonabile etc.).Da sa o luam cu inceputul.Vineri seara am ajuns in Iasi,oras care mi-a lasat un gust amar.Plin de tigani si moldoveni in adevaratul sens al cuvantului.Apoi totul s-a schimbat odata cu iesirea din Iasi.Cadrul natural superb,aer curat tot ce este necesar pentru a te relaxa.Dar cum o poza face cat o mie de cuvinte las mai jos cateva poze din excursie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu