sâmbătă, 25 august 2012

House MD

Sunt sigur ca daca veti cauta in arhiva blogului,veti gasi o postare care sa se numeasca House.Am mai scris despre House,pentru mine cel mai bun serial pe care l-am vazut.Am terminat acum ultimul episod.Poate va intrebati de ce tocmai acum,daca tot sunt un mare fan,cum de nu l-am urmarit episod cu episod?Pai e cam greu de explicat.Nu este din vreun motiv absurd,cum ca mi-ar placea sa vad mai multe episoade la rand,de fapt asta chiar ma scoate din sarite pentru ca nu prea am timp.House nu este un serial despre medicina.Sigur se intampla ca actiunea sa se desfasoare intr-un spital,sa existe pacienti si doctori etc.Dar House este un serial despre oameni.Si atunci cand ai in fata un asemenea serial,nu te uiti ca boul la el.Dupa un episod sau doua ai nevoie de momente in care sa te regasesti,sa fii din nou tu.Fiecare sezon s-a terminat intr-un mod senzational.M-am uitat cu maxim interes la sezonul 7,al carui final m-a frapat.Atat de tare incat n-am putut sa urmaresc sezonul 8 fara sa-mi iau mult timp liber.Ai nevoie de momente de meditatie.Din punct de vedere al integritatii proceselor mele cognitive am crezut ca e bine sa ma uit doar acum.Habar nu am daca am avut dreptate.Probabil cand il voi revedea imi voi da seama daca am procedat corect.Oricum,House va ramane pentru totdeauna serialul din liceu,dintr-o perioada minunata a vietii.Asa cum ai nostri vorbesc de Dallas,tot asa eu voi vorbi peste 20 de ani despre House,intrebandu-ma: Oare Hugh Laurie ce mai face?.In alta ordine de idei,decizia de a incheia serialul a fost cea mai inteleapta cu putinta.Probabil ca daca ar fi mai rulat,ar fi produs in continuare suficient de multi bani ca sa fie profitabil,dar nu ar fi facut altceva decat sa prelungeasca agonia post-Cuddy.Finalul serialului a fost genial,senzational,fabulos din toate punctele de vedere si a adus in prim-plan exact lucrul la care House nu a fost in stare sa renunte : prietenia.Obsesia lui pentru enigme a fost infranta de prietenia lui cu Wilson.
             
                                                                       House a murit!Traiasca House!

PS: Everybody lies! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu