miercuri, 15 august 2012

Turist in Romania

Am fost turist in Romania,in aceasta viata,mai mult decat ar fi trebuit sa fiu.Am vazut toate orasele mari,exceptie facand Craiova.Am facut drumuri de 7-8 ore cu masina fara oprire ca sa vad Timisoara,Arad,Deva etc.Consider ca am vazut majoritatea obiectivelor turistice din tara(n-am fost in Maramures si nici la intrarea Dunarii in tara-locuri in care as vrea sa merg).Am vazut locurile interesante din tara mai mult decat o data.Moldova am facut-o de 3 ori,Ardealul de zeci de ori,iar la mare am fost de mi s-a acrit.Cred ca poti fi turist in Romania fara sa te enervezi,doar daca te duci pe trasee montane.Asta este singura forma de turism pe care eu o mai accept in Romania.Faptul ca ma duc la mare in Romania saptamana viitoare este pentru ca dupa cum bine stim :"Cuvantul dat,este contract..".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu