sâmbătă, 18 august 2012

The American Dream

Am realizat ca sunt extrem de atasat de lucrurile care ma inconjoara.De unele sunt dependent.De exemplu nu pot sa lucrez daca nu am Cola..Doar gandul ca nu e sticla in frigider ma obsedeaza si ma disturba de la munca.Am ajuns sa manac zilnic ciocolata Snikers sau Mars sau Bounty.Ma duc la supermarket si primul lucru pe care il pun in cos sunt american cookies.Au si alea o denumire:McKennedy,iar pe pachet este desenata Statuia Libertatii.Zilnic ma uit la cel putin un serial sau film care e productie americana.Am un telefon pe care scrie designed in California.Accesez de cel putin 5 ori pe zi Facebook sau Twitter.Iar culmea culmilor a fost la Jocurile Olimpice.Ascultand imnul SUA,am zis:"ce imn tare au astia..parca tresare ceva in mine cand il ascult".Ei bine..americanii mi-au invadat viata.Cu sau fara voia mea sunt peste tot:la televizor,pe internet,pe telefon,pe masa,in biscuiti,chiar si in cafea..."O cafea americana,te rog!"..si unde mai pui ca si copilaria mea a fost toata americana:Cartoon Network.Oricum,noi avem darul de a spune ca americanii sunt prosti,retardati etc. Poate ca o parte chiar are o inteligenta submediocra,dar cu siguranta viata fara ei ar fi fost alta.In loc de Suits ne-am fi uitat tot la Escrava Isaura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu