joi, 16 august 2012

The perfect woman

Nu exista lucru mai inteligibil pe pamantul asta decat femeia.Dar in opinia mea,uite asa ar trebui sa fie o femeie:

1.sa se respecte pe sine.
Sa ii pese de cum arata,de cate kg are pe ea si sa ofere o grija dusa pana la obsesie pentru par si   maini.Parul pentru ca urasc ideea de a te spala pe par o data la 12 ani si mainile pentru ca cu ele ma atinge :- ).
2.sa aiba o personalitate puternica
Decat sa ai o femeie care te asculta in orice,mai bine iti iei un caine;ala stii ca nu te va trada in veci.Ca sa ma atraga trebuie sa ma scoata din sarite mai intai..sa ma provoace
3.sa fie aroganta
Asta pentru ca si eu sunt...si pentru ca aroganta da un aer de feminitate aparte unei lady
4.sa stie sa se imbrace
Cand ies cu ea pe strada sa nu-mi fie rusine ca s-a imbracat ca bunica,dar nici ca Lady Gaga.Un pic de excentricitate nu strica,dar eleganta primeaza.
5.sa foloseasca un parfum bun
E esential ca o femeie sa nu foloseasc orice kitsch de pe tarabele din piata.
6.sa-i placa sa faca sport
Rare exemplare...mancatul shaormei nu e sport
7.sa aiba apetit cultural
Sa mearga la film,la teatru,la opera daca se poate.O tipa care e limitata la seriale si telenovele....e limitata.
8.SA FIE INDEPENDENTA
Sa iasa daca are chef cu prietenele,sa ma anunte dupa,sau sa aflu dintr-un check-in de pe Facebook...nu e nevasta-mea...

As mai avea eu multe dar daca scriu tot pe blog,doza mea de mister se duce de rapa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu